اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| اشتغال‌زایی 1500 نفری با تولید آلومینا

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: کارخانه تولید شمش آلومینیوم در دهه فجر به ظرفیت کامل تولید می‌رسد و با تولید این محصول برای 1500 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

فارس من| اشتغال‌زایی 1500 نفری با تولید آلومینا

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت موضوعی با عنوان «نهضت حمایت از تولید داخل، اشتغالزایی و کارآفرینی به پا شود» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این باره تورج زارع‌،  مدیر عامل شرکت آلومینای ایران از اشتغال زایی 1500 نفری در این کارخانه خبر داد و گفت: این کارخانه در دهه فجر امسال با راه‌اندازی تمامی دیگ‌های واحد احیاء ، به ظرفیت کامل 40 هزار تن می‌رسد.

وی همچنین خبر داد که شرکت آلومینای ایران با تولید هیدرات آلومینیوم ویژه، جزو 5 کشور تولید کننده این ماده ارزشمند قرار می‌گیرد. طبق پیش بینی‌ها پروژه فوق در دهه فجر سال آینده وارد مدار تولید می شود.


هیدرات آلومینیوم

به گفته زارع، تولید هیدرات ویژه، با استفاده از دانش شرکت های ایرانی انجام خواهد شد.

اشتغال در بخش کارخانه و معدن
مدیرعامل آلومینای ایران همچنین به پایگاه خبری ایمیدرو گفت: طی سه سال اخیر با اجرای طرح های توسعه ای در معدن، کارخانه های تولید آلومینا و آلومینیوم در مجموع 1500 شغل در این مجموعه ایجاد شده است.
وی با اشاره به انجام فعالیت های اکتشافی اظهار داشت: با افزایش ذخیره ماده معدنی بوکسیت از 7 میلیون به 30 میلیون تن، مدت زمان فعالیت برای بهره برداری از معدن به 30 سال افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول