اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح ۱۴ پروژه با ارزشی افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال در قشم

همزمان با دومین روز از ایام‌الله دهه فجر ۱۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال توسط معاون امور اقتصادی استاندری هرمزگان در قشم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۴ پروژه با ارزشی افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر 14 پروژه عمرانی با اعتبار 260 میلیارد و 85 میلیون ریال توسط معاون امور اقتصادی استاندری هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

علیرضا نصری فرماندار قشم در تشریح این پروژه‌ها اظهار داشت: 7 پروژه در حوزه انرژی جزیره قشم با اعتبار 49 میلیارد و 55 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بزرگترین پروژه حوزه انرژی که امروز به افتتاح شد پست هوایی  22 دستگاه قشم با اعتبار 18 میلیارد و 40 میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: شبکه فشار متوسط هوایی به طول هفت هزار و 776 متر به ارزش 16 میلیارد و 48 میلیون ریال و شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 2 هزار و 69 متر با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون ریال دیگر پروژه‌های این حوزه به شمار می‌رود.

نصری ادامه داد: همچنین 2 شبکه فشار متوسط و زمینی به ترتیب به طول 627 متر و نیز یک هزار و 29 متر با مجموع اعتبار هشت میلیارد و 27 میلیون ریال و یک پست زمینی یک دستگاه به ارزش سه میلیارد و 100 میلیون ریال در حوزه انرژی افتتاح شد.

وی اضافه کرد: احداث چراغ روشنایی معابر 232 دستگاه با 46 میلیون ریال اعتبار هفتمین پروژه حوزه انرژی این شهرستان است که توسط معاون امور اقتصادی استاندری هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در حوزه مسکن و عمران شهری و روستایی نیز سه پروژه با اعتبار 50 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که پروژه شاخص آن مربوط به آسفالت محله‌های شهر درگهان به ارزش 45 میلیارد ریال است.

نصری بیان کرد: دیگر پروژه‌های این حوزه روشنایی بلوار به طول یک هزار و 500 متر و اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون ریال در روستای توریان و توسعه شبکه برق این روستا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال می‌باشد.

وی ابراز داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز 2 پروژه به اعتبار 31 میلیارد ریال شامل 14 واحد اقامتی پزشکان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به ارزش 14 ملیارد ریال و هشت واحد منزل پزشکان با اعتبار 17 میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در حوزه تربیت بدنی و حمل و نقل نیز هر کدام یک پروژه شامل زمین چمن مصنوعی روستای پی‌پشت به مساحت 2 هزار مترمربع و 80 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی و نیز نخستین مرکز معاینه فنی و خدمات خودرویی بنزینی و گازوئیلی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول