اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرمایه‌گذاری میلیاردی در طرح‌های سمنان/ مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است

فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است.

سرمایه‌گذاری میلیاردی در طرح‌های سمنان/ مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر فخری ظهر امروز در نشست خبری، با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در سمنان اظهار کرد: در شهرستان سمنان، ۷۷ پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، ۴۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۱۱۳ میلیارد تومان و ۱۴ پروژه سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ‌بر ۳۳۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: همچنین ۱۴ پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۹۹ در شهرستان سمنان با اعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی سمنان نیز در دست پیگیری است و به‌زودی انتخاب پیمانکار انجام و بعد از دهه فجر، کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

تشکیل قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله و مدیریت کرونا در شهرستان سمنان اظهار کرد: این قرارگاه همچنان در حال فعالیت است و متناسب با مأموریت‌ها، رسالت‌ها و انتظارات موجود به ایفای نقش می‌پردازد.

فخری اقناع‌سازی مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین همراهی و همکاری مردم در زمینه اجرای این مصوبات را دارای اهمیت بسیاری دانست و گفت: قرارگاه عملیاتی کرونا در سمنان با تدبیر، پیش‌بینی و پیشگیری به اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه مدیریت و مقابله با کرونا می‌پردازد.

او افزود: امیدواریم مشاهده همکاری مردم برای جلوگیری از موج چهارم اپیدمی کرونا باشیم و در همین زمینه طرح‌هایی نیز از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان طلب شده است تا مصوبات ستاد ملی کرونا را بومی سازند و رضایتمندی مردم بدین طریق افزایش یابد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول