اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خلاقیت آقا معلم «لودابی» در اوج محرومیت/وظیفه‌شناسی در روزهای سخت کرونایی+فیلم

این معلم خلاق از اولین دانشجو معلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان در سال 1391 در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در روزهای سخت کرونایی پر تلاش ظاهر شده است.

خلاقیت آقا معلم «لودابی» در اوج محرومیت/وظیفه‌شناسی در روزهای سخت کرونایی+فیلم

به گزارش فارس از یاسوج، در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدرسه‌ها دانش‌آموزان دچار سردرگمی‌ و نگرانی برای ادامه سال تحصیلی شده بودند اما معلمان دلسوز مانند همیشه خیلی سریع راهکار مناسب را یافته و هرچند سخت و هزینه بر اما اجازه ندادند ویروسی که همه دنیا را به تعطیلی کشاند، آنها را در دام خود گرفتار و آموزش علم  را متوقف کند.

معلمان شاید زودتر از مسئولان دست به کار شدند و همپای مدافعان سلامت که در جبهه بهداشت و درمان با دشمن مشترک می‌جنگند پای کار آمدند و اجازه ندادند بین کلاس درس و  دانش‌آموزان فاصله ایجاد شود.

آنان با فراموشی مسائل و مشکلات معیشتی حتی با هزینه شخصی دست به دامان فضای مجازی شده‌اند و ساعت‌های زیادی از روز را برای پر کردن فایل‌های آموزشی برای ارائه دانش‌آموزان می‌گذرانند.

این معلم خلاق از اولین دانشجو معلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان در سال 1391 در استان کهگیلویه و بویراحمد است . علی رغم اینکه با معدل ممتاز و نفر اول دانشگاه فرهنگیان شهید ایزدپناه یاسوج از دانشگاه فرهنگیان در سال 1395 فارغ تحصیل شد، و شرایط ادامه فعالیت در مقام معلمی در مرکز استان برای وی کاملا مهیا بود. اما این معلم فداکار زرق برق و خدمات شهری را به لوایش بخشید.

محمد امین سجادی مقدم از جمله معلمانی است که در این شرایط حساس کرونای با ابتکار و خلاقیت  و هزینه های شخصی خود دست به تولید کلیپ های آموزشی برای دانش آموزان زده است.

این معلم فعال هم زمان با شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مدارس برای پر کردن خلاء آموزش حضوری همانند هزاران معلم دلسوز ایران سرافراز با هزینه های شخصی خود دست به تهیه و تولید کلیپ های آموزشی زدند که با این کار خود کمک شایانی به پیشرفت آموزشی دانش آموزان مقطع ابتدائی در این منطقه محروم کردند.وی خدمت در مناطق محروم و زادگاه خودش لوداب را در اولویت دانست و هم اکنون در آموزش پرورش منطقه لوداب و در پست سازمانی ،معلم مقطع ابتدائی مشغول به فعالیت است .

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول