اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

منع تردد شبانه خودرو‌ها در شهرهای آبی کرمانشاه در حال اجراست

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح با حضور همکاران و با استفاده از دوربین‌های سطح شهر در شهرستان‌های آبی استان، در حال اجرا است.

منع تردد شبانه خودرو‌ها در شهرهای آبی کرمانشاه در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح ترافیک شبانه مخصوص کرونا، اظهار داشت: در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری و همچنین محدودسازی ترددها براساس مصوبه ستاد کرونا طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای آبی همچون شهرهای زرد، قرمز و نارنجی تصویب شده و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در استان شهر نارنجی و قرمز نداریم، گفت: شهرهای استان در وضعیت آبی و زرد کرونایی است که مرکز استان هم آبی است، بنابراین طرح شبانه از ساعت ۹ شب تا چهار صبح با حضور همکاران و با استفاده از دوربین‌های سطح شهر در حال اجرا است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود:در این راستا منتظر ابلاغیه‌های بعدی در خصوص تغییر رویکردی که در تغییر رنگ‌ها پیدا شود، هستیم، ولی فعلا برای شهرهای آبی این بحث تردد شبانه اجرا می‌شود.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، ۶۵ درصد استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد یعنی به عبارتی ۹ شهرستان اسلام آباد‌غرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب و سنقرو کلیایی وضعیت آبی کرونایی دارند و شهرستان‌های پاوه، جوانرود، سرپل‌ذهاب، کنگاور و هرسین هم پنج شهرستان وضعیت زرد استان هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول