اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رأی منفی به اصلاحات کمیسیون تلفیق در بودجه 1400 دولت را خوشحال می‌کند

نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه رأی موافق به لایحه بودجه 1400 موافقت با دولت نیست بلکه موافقت با اصلاحات کمیسیون تلفیق است، گفت: رأی منفی به لایحه بودجه 1400 می‌تواند منجر به خوشحالی دولت شود.

رأی منفی به اصلاحات کمیسیون تلفیق در بودجه 1400 دولت را خوشحال می‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 14 بهمن ) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با لایحه بودجه 1400، اظهار داشت: لایحه بودجه دولت شفاف نبوده و مخفی‌کاری‌های زیادی داشته است این در حالیست که کمیسیون تلفیق اصلاحات جدی در این‌باره انجام داده.

وی افزود: کمیسیون تلفیق 5 درصد معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی را افزایش داده و تا 100 میلیون تومان معافیت مالیاتی به آنان در نظر گرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وام ازدواج با مصوبه کمیسیون تلفیق به 70 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و حقوق سربازان هم به یک میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

رشیدی ادامه داد: رأی موافق به لایحه بودجه 1400 رأی موافق به دولت نیست بلکه رأی موافقت با اصلاح کمیسیون تلفیق است.

وی گفت: چرا رئیس دولت، معاون اول و دولتمردان از اصلاح بودجه 1400 ناراحت هستند؟ اگر رأی مخالفت با لایحه بودجه 1400 داده شود دولت خوشحال خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار داشت: باید دولت را وادار به کار کنیم، این چه منطقی است که ما بگوییم هر کاری را انجام دهیم دولت آن را عملیاتی نمی‌کند پس دیگر نمایندگان چه کاره هستند لذا ما نماینده ملت بوده‌ایم و بایستی دولت را وادار به انجام کار کنیم بنابراین درخواست دارم که رأی خود را به موافقت با لایحه بودجه ثبت کنید.

رشیدی اظهار کرد: ما همگی شعار مبارزه با فساد و رانت‌خواری را سر داده‌ایم ضمن اینکه اگر با لایحه بودجه مخالفت کنیم بدان معناست که با ارز 4200 تومانی موافقت کرده ایم بنابراین ما مخالف رانت‌خواری هستیم و این را باید در عمل نشان دهیم لذا چنین اتفاقی زمانی خواهد افتاد که ما با اصلاحات انجام شده در کمیسیون تلفیق موافقت کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: نمایندگان نباید وارد بازی دولت شوند؛ چرا دولتی‌ها اعم از معاون اول رئیس جمهور و شخص رئیس جمهوری ناراحت هستند، به این دلیل بوده که کمیسیون تلفیق اصلاحات اساسی را در لایحه بودجه لحاظ کرده است بنابراین معتقدم اگر با لایحه بودجه مخالفت شود دولت خوشحال خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید در این مسیر سربلند بیرون بیاید و قطعاً رضایت خداوند و ملت را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول