اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حناچی به دلیل عدم حمایت از حیثیت کارکنان شهرداری تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکربه پیروز حناچی گفت: شهردار تهران باید از نیروهای انسانی که در معرض هتاکی افراد زیاده‌خواه قرار دارند حمایت کند.

حناچی به دلیل عدم حمایت از حیثیت کارکنان شهرداری تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی اظهار داشت: نیروی انسانی ارزشمندترین منابع هر سازمانی به شمار می‌رود و تحقق اهداف سازمان در گرو بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند است.

وی گفت: پرسنل شهرداری باید در چارچوب قانون و مقررات و با حفظ خویشتن‌داری نسبت به تکریم ارباب رجوع اقدام کنند که البته برخی مواقع شاهدیم که این افراد خارج از چارچوب و مقررات افراد زیاده‌خواه ایستادگی می‌کنند و مورد اهانت قرار می‌گیرند ولی آنطور که شایسته است از این افراد در برابر فرد هتاکی حمایت صورت نمی‌گیرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌در ماده 609 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی بر حفظ حریم کارکنان تأکید شده و شهردار تهران باید با استفاده از ظرفیت اداره کل حقوقی از حیثیت کارکنان دفاع کند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: ارزش نهادن به نیروی انسانی منجر به افزایش وفاداری کارکنان و ارتقاء بهره‌وری آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول