اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دلیل رد کلیات بودجه مخالفت نوبخت با اصلاحات کمیسیون تلفیق بود/دولت اصلاحات جدی انجام نخواهد داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت 15 روز فرصت دارد که لایحه جدید بدهد، گفت: پیش بینی نمی‌کنم که دولت اصلاحات جدی روی لایحه قبلی انجام دهد و مسیر به سمت 5 ماه منابع و مصارف برای دولت یا بودجه سه‌دوازدهم می‌رود.

دلیل رد کلیات بودجه مخالفت نوبخت با اصلاحات کمیسیون تلفیق بود/دولت اصلاحات جدی انجام نخواهد داد

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دلیل رد کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ توسط مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل مخالفت با کلیات بودجه، مخالفت نوبخت به عنوان نماینده دولت با اصلاحات انجام شده توسط کمیسیون تلفیق بود و اینکه اعلام کرد ما این اصلاحات را قبول و اجرا نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درمورد اثربخشی و کارآمد بودن این رد کلیات، گفت: دولت بنای اجرا ندارد و اعلام رسمی کرده که ما توان زیر بار رفتن برای اصلاحات مدنظر مجلس را نداریم و تکلیف مجلس خارج از توان ماست. ما از قبل هم می‌دانستیم که دولت خسته، پیر و ناکارآمد است و تلاش خودمان را کردیم که اصلاحاتی به نفع مردم انجام دهیم و دولت اعلام کرده که نمی توانم اجرا کنم.

شریعتی با بیان اینکه دولت 15روز فرصت دارد که لایحه جدید بدهد، گفت: پیش بینی نمی‌کنم که دولت اصلاحات جدی روی لایحه قبلی انجام دهد و مسیر به سمت 5ماه منابع و مصارف برای دولت یا بودجه سه‌دوازدهم می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول