اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جلسات استاژ داوری کاراته در کرمانشاه برگزار شد

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: استاژ داوری کاراته با هدف ارتقا دانش و اطلاعات داوران در این هیأت برگزار شد‌.

جلسات استاژ داوری کاراته در کرمانشاه برگزار شد

سعید نصراللهی امروز در  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استاژ داوری با هدف بروزرسانی داوری در بخش آقایان و خانم‌ها به همت هیأت کاراته  و کمیته داوران استان کرمانشاه برگزار شد که داوران با استفاده از این اطلاعات می‌توانند داوری سطح انتخابی استان، تیم ملی و آسیایی کسب کنند.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه در خصوص تناسب سطح داوری با توجه به حضور هفت تیم در لیگ‌های کشوری، گفت: هفت تیم از استان کرمانشاه در لیگ‌های کشوری شرکت کرده‌اند اما سطح داوری به این میزان نیست، انتظار بیشتری در زمینه داوری، به‌خصوص در بخش آقایان داشتیم و رشد کافی را با توجه به حضور این تعداد از تیم‌ها در لیگ نداریم.

وی ادامه داد: بازآموزی داوری را با هدف بروزرسانی اطلاعات داوران برگزار می‌کنیم، در نظر داریم هفته آینده استاژ داوری را با حضور رئیس شورای داوران ایران برای  تقویت داوران استان برگزار کنیم چراکه به بازآموزی و ارتقا رده داوران استان کمک می‌کند.

مسئول کمیته داوران هیأت کاراته استان کرمانشاه نیز در ادامه در خصوص استاژ داوری، گفت: دوره بازآموزی داوران دومین استاژی بود که در سطح استان با حضور ۸۰ شرکت کننده آقا و خانم برگزار شد.

تورج سپهدار با اشاره به اهداف برگزاری دوره بازآموزی کاراته، افزود: با توجه به اینکه یک‌سال از شیوع بیماری منحوس کرونا می‌گذرد، داوران به دلیل محدودیت‌های اعمال شده و جهت رعایت موارد بهداشتی و کنسل شدن مسابقات نیاز به بازآموزی و بروزرسانی علم خود دارند که با برگزاری این استاژها تا حد زیادی این امر تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول