اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار مازندران

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار کالا و خدمات در سراسر استان اجرا می‌شود.

آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت از بازار مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از به گزارش روابط عمومی صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان در سراسر مازندران از تاریخ ۱۵ بهمن ماه سالجاری لغایت ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ بصورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی کالا و خدمات اعلام کرد و گفت: افزایش نظارت در تمامی حوزه‌ها و به ویژه اقلام  اولویت‌دار خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تاکید کرد: انبارها، مراکز نگهداری کالا، بنکداران عمده فروشی و خرده فروشی‌ها مورد نظارت ویژه قرار خواهند گرفت.

 قوانلو یادآور شد: استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسی این سازمان به همراه دیگر دستگاه‌های ذیربط بالاخص ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق‌های اصناف، بهداشت و درمان و ناظران افتخاری در این طرح پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: کشیک‌های نوروزی این سازمان حتی در روزهای تعطیل در سراسر استان برقرار بوده و همکاران این سازمان حضور مستمر در سطح بازار خواهند داشت.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در ادامه به نشست ویدئو کنفرانسی وزیر صنعت، معدن و تجارت با روسای سازمان‌های صمت کشور  اشاره و اظهار کرد: از مباحث صورت گرفته در این جلسه ویدئو کنفرانسی تاکید وزیر بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای طرح نظارتی ویژه بر بازار در این ایام بوده است.

قوانلو گفت: در بخش کالایی نظارت بر قیمت و عرضه میوه، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، حبوبات، نان، آجیل و خشکبار، خواروبار و شیرینی، پوشاک،کیف و کفش، مواد شوینده و تایر خودرو به‌صورت ویژه صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از عموم شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول