اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهدای کمک‌های معیشتی توسط سمن‌های زنجان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اهدای کمک‌های معیشتی توسط سمن‌های زنجان به نیازمندان گفت: همچنین در این ایام تورهای گردشگری مجازی نیز برگزار می‌شود.

اهدای کمک‌های معیشتی توسط سمن‌های زنجان

هادی شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه افتتاح خانه اوقات فراغت استان زنجان از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر سال جاری است، اظهار کرد: طی دهه فجر در این خانه برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی با حضور استاندار با موضوع مشارکت‌های اجتماعی، اجرای طرح سه‌شنبه‌هایی با جوانان، افتتاح خانه اوقات فراغت استان زنجان و اجرای برنامه روزانه در آن به همین مناسبت، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سمن‌ها در حوزه اشتغال از برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی تصریح کرد: اهدای بیش از 100 بسته کمک‌های معیشتی در قالب اقلام ضروری و تحت عنوان کمک مؤمنانه، همت جوانانه، تقدیر از مدافعین حرم و مدافعین سلامت اعضای سمن‌های جوانان، معرفی دستاوردهای انقلاب و جاذبه‌های هویت آفرین آن در فضای مجازی و  برگزاری تورهای گردشگری مجازی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

شهبازی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آنلاین بصورت مجازی توسط مراکز مشاوره تحت نظر، ارائه مشاوره‌های رایگان به زوجین جوان در این ایام در این مراکز مشاوره، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور مسؤولین استانی در محل خانه جوانان استان، بازدید از دفاتر سمن‌های فعال نیز از دیگر اقداماتی است که طی دهه فجر انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول