اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجدیدمیثاق استاندار و فرمانداران تهران با آرمان‌های امام(ره)

استاندار و فرمانداران استان تهران به مناسبت دهه فجر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

تجدیدمیثاق استاندار و فرمانداران تهران با آرمان‌های امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر آئین تجدید میثاق استاندار، فرمانداران و معاونان استانداری تهران با آرمان‌های امام راحل ظهر امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم معنوی انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، معاونان، فرماندارن و جمعی از کارکنان استانداری تهران با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی حضور داشتند. 

شرکت کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برعهده گرفتن مسؤولیت در نظام اسلامی ایران فرصت خوبی برای خدمتگزاری است، اظهار کرد: کسانی که به مسؤولیتی در این نظام می‌رسند باید قدر این لحظات برای خدمت به مردم را بدانند و از آن به خوبی استفاده کنند. 

وی گفت: خدمت به مردمی که در صحنه‌های مختلف نظام از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه‌های پس از آن همیشه در صحنه بودند یک افتخار بزرگ است که باید مسؤولان آن را مغتنم بشمارند.

استاندار تهران با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل در ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند ایشان است، افزود:  مسؤولان باید همواره برای آسایش، آرامش، رفاه مردم و توسعه کشور گام بردارند.

محسنی بندپی در ادامه با اشاره به اینکه امسال پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراسم‌های حرم مطهر امام خمینی(ره) رعایت شده است، افزود: همه ساله با ٣٠٠ نفر از افراد ١٢٠ دستگاه تحت امر، ١٦ فرمانداری و ٤٤ شهرداری در حرم امام راحل حضور پیدا می‌کردیم که امسال با تعداد محدود ٤٠ نفر در این مراسم شرکت کردیم. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول