اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح 44 پروژه با اعتبار 300 میلیارد ریال در گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان به مناسبت دهه فجر ۴۴ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 44 پروژه با اعتبار 300 میلیارد ریال در  گلپایگان

حسین یارمحمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان با تبریک فرارسیدن دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان به مناسبت دهه فجر ۴۴ پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار گلپایگان افزود: این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی، ارتباطات، اجرای طرح آبیاری تحت فشار و گلخانه دو هکتاری شرکت سهامی زراعی و سایر پروژه‌های عمرانی است که به صورت نمادین چند پروژه افتتاح و  کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از اجرای فاز نخست پروژه خوشه لبنی در شرکت سهامی زراعی این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه در راستای آمایش سرزمینی گلپایگان است که به ایجاد اشتغال و ساماندهی کارگاه‌های لبنی کمک می‌کند؛ اگر کارگاهای لبنی که داخل شهرستان پروانه تولید داشته باشد می‌توانند در این شهرک صنعتی زمین تملک کنند.

یارمحمدیان خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه فاضلاب شهر گلپایگان که از پروژه های ملی است و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 فرماندار گلپایگان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد شهرک صنعتی جدید در  شهرستان، اظهارکرد: در شهرستان گلپایگان سه شهرک صنعتی گلپایگان و سعیدآباد و سایپا فعالیت دارد که تلاش برای توسعه این شهرک‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: اطراف بخشی از شهرک‌ها معدن است که  خواستار شدیم که با پیگیری در صنعت، معدن و تجارت استان کمک به توسعه این شهرکها انجام دهند.

یارمحمدیان افزود: پیگیری در صنعت معدن و تجارت استان برای کمک به توسعه شهرک‌های صنعتی انجام دادم و روزنه امید برای توسعه  شهرک صنعتی شهرستان ایجاد شده است که از مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کمک خواستم و قول دادند اگر راه و شهرسازی زمین تحویل دهد ظرف چند ماه زیرسازی‌های اجرایی را انجام خواهند داد تا ظرف مدت شش ماه توسعه فاز شهرک‌های صنعتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول