اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

درخواست عوامل برنامه «سلام صبح بخیر» از رئیس جمهور/ جلوی توهین به اهالی فرهنگ و رسانه را بگیرید

عوامل برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» با انتشار نامه ای از رئیس جمهور درخواست کردند جلوی توهین به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را بگیرد.

درخواست عوامل برنامه «سلام صبح بخیر» از رئیس جمهور/ جلوی توهین به اهالی فرهنگ و رسانه را بگیرید

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پس از درگیری لفظی که روز گذشته میان معصومه ابتکار و همراهانش با عوامل برنامه «سلام صبح بخیر» روی داد، عوامل این برنامه نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشتند و از وی خواستند تا جلوی اهانت و توهین به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را بگیرد. 

بنا بر این گزارش، متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهوری محترم

جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم

امروز به درخواست بخش رسانه ای دولت معاون جنابعالی سرکار خانم دکتر ابتکار مهمان برنامه ما بودند بر اساس پروتکل های برنامه سازی و عرف برنامه های زنده حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل از برنامه مهمان در استودیو حضور پیدا می‌کند تا مقدمات برنامه مانند گریم نصب و تست تجهیزات صدا انجام شود و یا در صورت بروز مشکل فرصت کافی برای ادامه برنامه زنده فراهم شود.

متاسفانه ایشان و مسئول دفتر ایشان با عصبانیت و تعجیل شروع به توهین و عوامل برنامه کردند. ما را منافق خواندند و به ما گفتند نحس و دست آخر هم تهدید کردند که برایتان بد تمام می‌شود. آقای رئیس‌جمهور از شما توقع داریم تا با برخورد مناسب با ایشان جلوی اهانت و توهین مجدد به اهالی فرهنگ هنر و رسانه را از طرف مسئولین دولت بگیرید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول