اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در اصفهان

در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی ۱۰ هزار بسته معشیتی در سراسر استان اصفهان توزیع خواهد شد که ۲ هزار بسته در شهر اصفهان و ۸ هزار بسته در سطح شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرک دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به دلیل گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی که برخی به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه و برخی به دلیل کرونا است همیشه به دنبال آن بودیم که با استفاده از ظرفیت‌های استان در ابعاد مختلف، نیت پاک خیران، نهادهای حمایتی مانند بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همراهی خوب سپاه و بسیج که کمک‌های شایسته‌ای و همدلی و همزبانی داشتند، کمک‌های مؤمنانه در ابعاد مختلف را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اقدام بسیار خوبی است اما کافی نیست و از سپاه و بسیج که آمادگی خود را همواره نشان دادند و خیران استان می‌خواهیم که به دلیل نزدیکی به عید نوروز، مستحقان را یاری کنند.

وی در ادامه افزود: امید است همانند همیشه که اصفهان و اصفهانی‌ها در رأس و ابتدای صف شرایط مختلف مانند انقلاب، جنگ تحمیلی، سیل، زلزله و... بودند امروز نیز پیشگامی خود را نشان دهند و این کمک‌ها را ذخیره آخرت خود قرار دهند.

به گزارش فارس، در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی ۱۰ هزار بسته معشیتی در سراسر استان اصفهان توزیع خواهد شد که ۲ هزار بسته در شهر اصفهان و ۸ هزار بسته در سطح شهرستان‌ها توزیع خواهد شد؛ در این مراسم سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان و عباس رضایی استاندار اصفهان نیز حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول