اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی استان خبر داد.

تعریف رویدادهای ورزشی در راستای توسعه گردشگری ورزشی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا بایرام‌زاده از برگزاری دومین نشست کمیته گردشگری ورزشی استان با حضور معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی عاملی مؤثر در راستای توسعه صنعت پویای گردشگری است که طی سال‌های اخیر گردشگری ورزشی از جمله بخش‌های مورد توجه گردشگران در اقصی نقاط دنیا بوده که به همین دلیل توجه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های ورزشی در راستای تقویت گردشگری منطقه در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های قابل‌توجه و کارآمد حوزه ورزشی استان، در راستای تأمین اوقات فراغت جوانان و همچنین گردشگران برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای ورزشی با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان در دستور کار معاونت گردشگری این اداره کل قرار گرفته است.

بایرام زاده تأکید کرد: در این جلسه معرفی سرمایه‌گذار بخش خصوصی در راستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری ورزشی و معرفی رویدادهای ورزشی به شرکت‌های خدمات مسافرتی در راستای ایجاد تور مسافرتی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول