اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گلزار شهدای سنندج عطرافشانی شد

در گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، گلزار شهدای سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای سنندج عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جمال شهسواری نماینده جامعه ایثارگران و خانواده‌های شاهد در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای سنندج اظهار کرد: ما باید این چنین مجلسی را وظیفه و ادای دین بدانیم، عده‌ای مانند کاری تشریفاتی به موضوع شهدا و برنامه‌های این حوزه نگاه می‌کنند این در حالی است که باید در این چنین مجالسی به تقرب برسیم.

وی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آنان است، گفت: اگر شهدا در زمان خود از بهترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان نمی‌گذشتند معلوم نبود امروز ما چه شرایطی داشتیم، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اقتدار امروز ایران اسلامی از برکت خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر در دنیا به عنوان نظامی که در برابر همه ظالمان قد علم کرده‌ایم به خاطر انقلابی است که به برکت خون شهدا به ثمر نشسته و شاخ و برگ گسترانده است.

شهسواری تصریح کرد: امروز انقلاب ما به واسطه نفس مسیحای امام امت و رهبری و ایثار و از خودگذشتگی شهدا در جهان حرف برای گفتن دارد و توانسته در برابر ظالمان ایستادگی کند و روحیه انقلابی‌گری و آزادی‌خواهی را در جهان تقویت کرده است.

وی در ادامه گفت: در دنیایی که زندگی می‌کنیم رسانه به شکل عجیبی جادو می‌کند و مردم را دچار شبهه می‌سازد لذا تلاش در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای مردم برای مواجه درست با سم‌پاشی‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمنان ضروری است.

شهسواری با بیان اینکه خانواده شهدا به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید در این راستا بیش از سایر افراد جامعه مراقب هجمه‌افکنی و توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان باشند، گفت: نباید این تصور در جامعه ما شکل بگیرد که بازگشت آمریکا به برجام ختم تمام مشکلات خواهد بود.

وی اضافه کرد: اگر آنها پیام رهبر معظم انقلاب را به درستی عمل و تحریم‌ها را کاملا کنار بگذارند بازگشت‌شان به برجام صادقانه خواهد بود وگرنه فریبی بیش نیست و نباید به آن کوچکترین باور و اعتمادی داشته باشیم.

این عضو خانواده شاهد اظهار کرد: در آستانه سال جدید هستیم و انتخابات را پیش رو داریم همه باید با هوشیاری تلاش کنیم و در این راستا به وظیفه اصلی‌مان که ایجاد شور انتخاباتی است عمل کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا به عنوان وارث خون شهیدانشان بیش از سایر افراد جامعه باید در حفظ انقلاب و ارزش‌های آن تلاش کنند، گفت: ما باید راهرو واقعی راه شهیدانمان باشیم اگر این راه را فراموش کنیم گناه بزرگی مرتکب شده‌ایم.

وی اضافه کرد: گوش به فرمان بودن و اطاعت کامل از رهبری را مهمترین رسالت امروز تک‌تک افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها دنبال دلسردکردن مردم از نظام و انقلاب هستند، عنوان کرد: دشمن دنبال ایجاد شک در دل مردم است و در این مسیر دست به اجرای هر نوع توطئه‌ای می‌زند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول