اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تفکیک اراضی موقوفه جعفریه بر اساس نظرات آستان حضرت معصومه(س)

شهردار جعفریه گفت: تمامی املاک و اراضی موقوفه در طرح تفکیکی متعلق به آستان مقدس بانوی کرامت است و بر اساس نظرات و صلاحدید آستان مقدس این طرح‌ها اجرایی خواهد شد و شهرداری در این زمینه مساعدت کافی را خواهد داشت.

تفکیک اراضی موقوفه جعفریه بر اساس نظرات آستان حضرت معصومه(س)

جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نقشه پیشنهادی تفکیک اراضی موقوفه آستان مقدس در شهر جعفریه توسط شهرداری ارائه ‌شده که نیاز به بررسی‌های مجدد و اصلاحاتی دارد و امیدواریم به‌زودی این طرح‌ها تایید و به نتیجه مناسب برسد.

وی افزود: قرار نیست تمامی کسری‌های شهر جعفریه در اراضی موقوفه آستان مقدس اجرا شود. هر آنچه در این اراضی به‌صورت نقشه تفکیکی ارائه‌ شده، بر اساس اصول شهرسازی بوده که با رایزنی با دیگر سازمان‌ها می‌توان اصلاحات خوبی را انجام داد.

نجف زاده تأکید کرد: چشم‌انداز آینده شهر جعفریه بر اساس پیشنهادات آستان مقدس و شهرداری جعفریه تعیین خواهد شد که خوشبختانه جای نگرانی ندارد و نقطه نظرات حتما مورد نظر قرار خواهد گرفت.

شهردار جعفریه یادآور شد: تمام املاک و اراضی موقوفه در طرح تفکیکی متعلق به آستان مقدس است و بر اساس نظرات و صلاحدید آستان مقدس این طرح‌ها اجرایی خواهد شد و شهرداری در این زمینه مساعدت کافی را خواهد داشت.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول