اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

همیاری تمام مسوولان برای رفع معضل کمبود مدرسه در قم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رفع معضل کمبود فضای آموزشی و مدرسه را در قم نیازمند همفکری و یگانگی مسؤولان استان دانست و بر آن تأکید کرد.

همیاری تمام مسوولان برای رفع معضل کمبود مدرسه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی در نشست امروز شورای آموزش و پرورش استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به ضرورت اجرای قانون در همه زمینه ها گفت: جمع بندی بحث ها و نظرها درباره رفع معضل کمبود مدرسه در قم چنین است که کارگروه تخصصی این مسئله باید با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مختلف به اطراف این قضیه ورود کند و گزارش های مستمر خود را از پیشرفت کار ارائه دهد.

وی همچنین بیان داشت: البته رفع اساسی این معضل و پیشرفت عملی در اجرای کار به نکته مهمی نیز بستگی دارد که آن نکته، همیاری و یگانگی همه دستگاه های ذیربط در مسئله است، به بیان دیگر همه مسؤولان استان در این مسئله، باید خود را در یک طرف میز بدانند، نه آن که فکر کنند دور یک میز نشسته اند و می خواهند سهم دستگاه خود را از این میز برداشت کنند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این شورا توجه داد و گفت: با توجه به آن که برخی مدارس قم، ارزش افزوده قابل توجهی در این سال ها پیدا کرده اند، می توان به جا به جایی این مدارس با چند مدرسه هم فکر کرد و این موضوع را در کارگروه تخصصی مورد توجه ویژه قرار داد.

 زاکانی در عین حال درباره قانون مدرسه سازی توسط انبوه سازانی که 200 واحد مسکونی می سازند خاطر نشان کرد: از آن جا که اجرای این قانون در عمل با برخی مشکلات مواجه بوده است، تلاش می کنیم تا این مسئله را در مرکز پژوهش ها نیز مورد توجه قرار دهیم و موانع اجرایی سازی درست این قانون را رفع کنیم.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول