اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بنگاه‌های اقتصادی استان آماده حمایت از ورزش/ در کنار ورزش هرمزگان هستیم

استاندار هرمزگان گفت: در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان خواهیم بود و کمک خواهیم کرد تا جوانان و ورزشکاران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف ورزشی استان، کشور و بین‌المللی بخصوص در حوزه ورزش‌های آبی موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند و افتخارآفرینی کنند.

بنگاه‌های اقتصادی استان آماده حمایت از ورزش/ در کنار ورزش هرمزگان هستیم

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آئین تجلیل از تیم‌های قهرمان فوتسال هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف استعدادهای خوبی دارد و هر چقدر هم بیشتر مرور می‌کنیم توانمندی‌ها، ظرفیت و پتانسیل‌های بی‌نظیری پیدا می‌شود و در حوزه ورزش و جوانان هم همین گونه است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش، استعدادهای خیلی خوب در استان وجود دارد، استعدادهایی که اگر حداقل‌ها را برایشان فراهم کنیم می‌توانند در سطح استانی، ملی، بین‌المللی و در سطح جهانی بدرخشند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: از همه عزیزانی که در رشته‌های مختلف در لیگ‌های برتر و در سطوح دیگر ورزشی فعال هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

همتی خاطرنشان ساخت: استان هرمزگان زیرساخت‌های خوبی در مرکز، روستاها و شهرستان‌ها دارد و کارهای خوبی صورت گرفته که با ایجاد این زیرساخت‌ها قطعا  آینده روشنی برای جوانان این استان خواهد داشت و استان هرمزگان با همه ظرفیت‌هایی که دارد، یک استان توانمند اقتصادی نیز هست و باید کاری اساسی را دنبال کنیم که ماندگار باشد.

‌وی عنوان داشت: با مشورتی که با نمایندگان محترم و مسؤولان دیگر داشتم به این نتیجه رسیده‌ایم که با کمک بنگاه‌های اقتصادی استان بتوانیم یک شرکت فرهنگی و ورزشی تشکیل دهیم که این شرکت بتواند یک پشتیبانی پایدار، اساسی و درست انجام دهد که برای سال‌های بعد حضور جوانان این استان مانند استان‌های دیگر در رشته‌های مختلف شاهد حضور پایدار و مستمر باشیم و بتوانند سرمایه بزرگ برای کشور و هم برای استان باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این موضوع مهم در حال پیگیری است، گفت: انجام این موضوع مهم یک پشتوانه خوبی برای ورزشکاران استان است که امیدواریم بتوانیم حوزه‌های مختلف ورزشی استان را مورد حمایت قرار دهیم تا این استعدادهای موجود ظهور و بروز پیدا کنند.

همتی در بخشی از سخنان خود افزود: جامعه ورزش و جوانان استان سرمایه کشور و استان هستند و امیدواریم با ایجاد این شرکت فرهنگی و ورزشی، نام هرمزگان در سطوح مختلف و میادین و عرصه‌های کشوری و جهانی افتخارآفرین شود.

وی با بیان اینکه هر فردی هر پیشنهادی که در  زمینه ارتقای سطح ورزش استان داشته باشد قطعا آن را مورد حمایت خود قرار خواهیم داد، اظهار داشت: به شهرداران، فرمانداران، باشگاه‌ها، روسای ادارات شهرستان‌ها ابلاغ می‌کنیم از هر اقدامی که می‌توانند در جهت حمایت ورزش انجام دهند، دریغ نکنند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان خواهیم بود و کمک خواهیم کرد تا جوانان و ورزشکاران ما بتوانند در عرصه‌های مختلف ورزشی استان، کشور و بین‌المللی بخصوص در حوزه ورزش های آبی و ساحلی موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند و افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول