اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

جمع آوری 1118 میلیارد تومان زکات در سال جاری/تهیه 8700 جهیزیه برای نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع‌آوری ۱۱۱۸ میلیارد تومان زکات در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد اعتبارات زکات صرف امور معیشتی محرومان می‌شود.

جمع آوری 1118 میلیارد تومان زکات در سال جاری/تهیه  8700 جهیزیه برای نیازمندان

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد:میزان زکات پرداختی در کشور در ۱۰ ماهه امسال از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرده و به بالای ۱۱۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد زکات جمع‌آوری شده صرف امور معیشتی نیازمندان شده است،گفت: از عایدات حاصل از زکات یک ‌میلیون و ۲۵۰ هزار بسته غذایی تهیه و توزیع شده است.

عسگریان با اشاره به تهیه ۸۷۰۰ جهیزیه به ارزش ۸۷ میلیارد تومان برای نوعروسان از محل زکات، افزود:همچنین ۱۲۰ هزار قلم وسیله ضروری منزل از همین محل به نیازمندان ارائه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به اقدامات عمرانی از محل زکات اشاره و خاطرنشان کرد:کمک به ساخت ۹ هزار مسجد،احداث غسالخانه، ساخت جاده و تامین روشنایی معابر از جمله موارد عمرانی از محل هزینه‌کرد زکات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول