اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مادر شهید گرانقدر یعقوبعلی قربانی آسمانی شد

مادر شهید گرانقدر یعقوبعلی قربانی بعد از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید گرانقدر یعقوبعلی قربانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مادر شهید گرانقدر یعقوبعلی قربانی در سن 85 سالگی بعد از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پاک حاج نصیبه معافی مادر شهید گرانقدر یعقوبعلی قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بر دستان مردم ولایتمدار روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود تشییع و در امامزاده عبدالله ولتیر و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

گفتنی است حاج جلیل قربانی پدر شهید والامقام یعقوب‌علی قربانی نیز 13 خردادماه سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر این شهید ارتباط عاطفی و قلبی بسیار خوبی با نوجوانان و جوانان داشت و حُسن خلق وی همواره زبانزد همگان بود و بعد از تحمل چهار ماه رنج بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

شهید یعقوبعلی قربانی از شهدای دانش‌آموز شهرستان میاندورود متولد اول فروردین 1345 و در سن 17 سالگی در منطقه مهران در 12 مرداد 1362 به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید آمده است؛ در بحران قد علم کردن و از عشق سوختن سوی حق پر کشیدن و اسلام را زنده کردن اوج گرفتن، امروز، روز شرافت است، روز شهامت است، روز تابع بودن از ولی امر یعنی امام خمینی بت‌شکن پرچم‌دار اسلام که زنده کننده راه پیروزمند حسین (ع) است.

به گزارش فارس، روستای اناردین محل تولد شهیدان نورالله معافی، حسین معافی، باباعلی معافی، رضاعلی دوستدار و یعقوب‌علی قربانی و همچنین زادگاه زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران است.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول