اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئوفی: تحریم‌ها جامعه ما را خودکفا کرد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تحریم‌ها سبب شد تا جامعه ما و جوانان به مرزهای خودکفایی در بسیاری زمینه‌ها برسند.

رئوفی: تحریم‌ها جامعه ما را خودکفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، علی رئوفی ظهر امروز سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بود.

وی در ابتدای اظهارات خود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و همه دلسوزان انقلاب اسلامی از مرحوم عباسی به عنوان یک چهره مبارز و پر تلاش در عرصه انقلاب و پس از آن در دفاع از حقوق ملت یاد کرد و او را الگویی برای سیاست‌مداری در پس از انقلاب و ماندن در کنار مردم در تمامی شرایط و صحنه‌ها خواند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه عنوان داشت: تحریم‌ها جامعه ما وجوانان کشور را به سوی خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش برد و این ها همه نشانه بالندگی کشور و پویایی انقلاب اسلامی است.

رئوفی با تأکید بر این که تعامل و وفاق ملی در رسیدن به پیشرفت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، بیان کرد: برای پیشبرد امور باید عقلانیت و تدبیر را در همه امور حاکم کنیم تا بتوان بدور از جوزدگی، کارها را پیش برد و به نتیجه رساند.

وی اضافه کرد: به نمایندگی از استاندار و ستاد استانی کرونا از تشکل‌های دینی و سنگرهای نماز جمعه در سراسر استان و از نمازگزاران عزیز صمیمانه به دلیل همراهی با پروتکل‌های بهداشتی قدردانی می‌کنم که منطبق بر هشدارها و اطلاعیه‌های کرونایی عمل کرده و حتی مدت زمان زیادی نیز این مراسمات باشکوه را تعطیل کردند که این ها همه نشانه همدلی این عزیزان و عزم و کوشش آنها بر رهایی از این ویروس منحوس است.

معاون استاندار هرمزگان ابراز امیدواری کرد که بتوان در سایه یک حرکت جمعی و با سعه صدر و رعایت حداکثری موارد بهداشتی، شاهد به حداقل رسیدن تلفات این بیماری و رسیدن به واکسن قطعی و انجام واکسیناسیون عمومی باشیم.

رئوفی همراهی خوب جامعه دینی و مذهبی با پروتکل‌های بهداشتی و درمانی را نشانه بلوغ فکری جامعه دانست و گفت: این نشانه آن است که این قشر عزیز سلامت مردم را بر همه چیز ترجیح می دهند که دشمنان ما نگویند که کرونا از مساجد و هیات مذهبی شیوع پیداکرد و این تودهنی دیگری به دشمن است.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول