اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای ملاحظات پدافند غیر عامل در ایلام، ضرورتی انکار ناپذیر

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اجرای ملاحظات پدافند غیر عامل درایلام از کشور یک ضرورت انکار نشدنی به شمار می‌رود.

اجرای ملاحظات پدافند غیر عامل در ایلام، ضرورتی انکار ناپذیر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در نشست میان سردار محمدعلی مطیعی و سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان، سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تقدیر از نقش سازنده سپاه در مباحث پدافند غیرعامل گفت: از آنجا که استان ایلام یکی از استان‌های مهم مرزی کشور است و از طرفی زیرساخت‌های مهمی در حوزه انرژی دارد اجرای ملاحظات پدافند غیر عامل در این منطقه از کشور یک ضرورت انکار نشدنی به شمار می‌رود.

وی خواستار اجرای رزمایش مشترک بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و سپاه استان شد و گفت: در راستای بالا بردن سطح آمادگی پدافند غیرعامل در استان و در راستای صیانت و حفاظت از زیرساخت‌های مهم استان نیازمند اجرای رزمایش‌ها و همایش‌های تخصصی در این حوزه هستیم که در این راستا کمک و همکاری مجموعه دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران استان حائز اهمیت است.

تبیین جایگاه پدافند غیر عامل بین مسوولان

شاکرمی بر نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و گفت: بایست به درستی نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در بین مسئولان و هم در بین مردم تبیین شود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که امروز موضوع پدافند غیر عامل در نگاه مسئولان مغفول مانده است، اظهار داشت: هرچقدر در پدافند غیرعامل قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد. 

فرمانده سپاه استان بر لزوم ایجاد ملاحظات پدافند غیرعامل در اجرای زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: اگر پروژه‌ای با نگاه پدافند غیرعامل اجرا شود ضمانت و امنیت آن طرح بالا از می‌رود. 

وی در ادامه گفت: لازم است به تناسب ضرورت پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف فرایند آموزش نیز تقویت شود.

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام از اعلام آمادگی سپاه و بسیج در مشارکت و اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: سپاه و بسیج همیشه آماده است از اقتدار و امنیت استان و کشور به شایستگی دفاع کند و در هر برنامه‌ای در این زمینه پیشگام خواهد بود.

وی افزود: در جهت آمادگی بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل لازم است مانورهای و رزمایش‌های بیشتری اجرا شود.

سردار شاکرمی با عنوان این مطلب که سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل چون زیستی، مرزی و بیوتروریسم نقش آفرینی می‌کنند، گفت: از امور پدافند غیرعامل استان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول