اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح دو واحد اشتغال مددجویی در شهرستان محلات

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی از افتتاح دو واحد اشتغال ایجاد شده در شهرستان محلات خبر داد.

افتتاح دو واحد اشتغال مددجویی در شهرستان محلات

آذر دخت همتا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افتتاح دو واحد اشتغال در شهرستان محلات اظهار کرد: این واحدها شامل گلخانه و مغازه لوازم یدکی بود که به مناسبت این ایام مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌های اقتصادی از محل اعتبارات استانی تأمین شده است افزود: سیاست راهبردی در توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای مددجویان تکیه بر ظرفیت‌های بخش خصوصی و تشکل‌های بخش غیردولتی بهزیستی است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: به طور خاص در حوزه اشتغال جامعه هدف بهزیستی، منابعی وجود دارد که این منابع به طور مشخص در حوزه طرح‌های خوداشتغالی و یا کارفرمایی است.

همتا ادامه داد: در سال جاری تعهد ظرفیت ایجاد یک هزار و ۲۷۵ فرصت شغلی داشتیم که نزدیک به یک هزار و ۹۹۴ قدرت شغلی در حوزه طرح‌های خوداشتغالی و کارفرمایی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از این فرصت‌های شغلی به‌کارگیری نیروها در قسمت‌های مختلف تولیدی، اصناف، کارخانه جات و شرکت‌ها در بخش‌های غیردولتی است، ادامه داد: بخش مشخصی از فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال گذشته مربوط به طرح‌های خوداشتغالی است و این افراد در قالب مشاغل خانگی و یا غیر خانگی که کوچک هستند، ضمن ارائه طرح‌های خود درخواست دریافت تسهیلات را ارائه می‌دهند و بعد از دریافت تسهیلات مربوطه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به دنبال اشتغال پایدار است حمایت از طرح‌هایی است که زنجیره تأمینی را در نظر گرفته باشند، اضافه کرد: از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توقع می‌رود که طرح‌های اشتغال‌زایی را که ارائه می‌دهند با نگاه زنجیره تأمینی باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول