اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۷۹ پروژه صنعتی در شهرستان ری

۷۹ پروژه صنعتی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی شمس‌آباد ری افتتاح شد.

افتتاح ۷۹ پروژه صنعتی در شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۷۹ پروژه صنعتی، اقتصادی و تولیدی شهرستان ری توسط انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در شهرک صنعتی شمس‌آباد برگزار شد.

حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: شهرستان ری یکی از قطب‌های اقتصادی کشور بوده و وجود حمل و نقل ریلی و هوایی و اتصال راه‌های مواصلاتی ۱۷ استان کشور در این منطقه، اهمیت شهرستان ری را مضاعف کرده است.

وی گفت: وجود منطقه ویژه اقتصادی و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) باعث شده میل و اشتیاق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان بیشتر شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان کرد: همزمان با هفته دولت در شهریورماه سال جاری ۲۳ طرح با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و امروز نیز ۷۹ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

توکلی خاطرنشان کرد: واحدهایی که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، در زمینه تولید مواد شوینده، سنگبری‌ها، مواد کشاورزی، سازه‌های فلزی، بهداشتی و درمانی، صنایع غذایی و روغن موتور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول