اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بهره‌برداری از ۱۷ واحد صنعتی در قرچک/ اشتغالزایی ۳۸۸ نفر

فرماندار قرچک از بهره‌برداری همزمان ۱۷ واحد تولیدی به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرک صنعتی قرچک خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۷ واحد صنعتی در قرچک/ اشتغالزایی ۳۸۸ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح‌های صنعتی امروز به شکل ویدئو کنفرانس توسط استاندار تهران با اعتبار حدود ۱۰۹ میلیارد تومان افتتاح شد که برای ۳۸۸ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت: فعالیت این واحدهای تولیدی در حوزه تولید روغن، گلدوزی پوشاک، تولید گان و ماسک، تولید زیره کفش، تولید قطعات پی‌وی‌سی، تولید پوشاک کشباف، تولید انواع جوراب کشباف و غیرکشباف، تولید انواع پوشاک مردانه و لباس کودک، تولید انواع میوه و سبزیجات و حفاظت از فساد این محصولات، تولید انواع روکش اتومبیل، تولید انواع ابر و اسفنج و محصولات غذایی طبقه‌بندی نشده هستند.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: شهرک صنعتی قرچک به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان، ظرفیت توسعه بیشتر را دارد به طوری که فقط در سال جهش تولید ما شاهد افتتاح ده‌ها واحد تولیدی بودیم.

خطیبی بیان کرد: با اجرای فازهای بعدی شهرک صنعتی قرچک و استقبالی که سرمایه‌گذاران از این شهرک دارند امیدواریم روز به روز شاهد رونق تولید در این منطقه و اشتغال بیشتر جوانان باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول