اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خرید ۷۵۰ تن میوه شب عید در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: روند خرید ۷۵۰ تن میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال و شب عید شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در این استان آغاز شده است.

خرید ۷۵۰ تن میوه شب عید در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم و با رویکرد روستا محور با همکاری بسیج اصناف انجام می‌شود و کالاهایی از قبیل برنج، شکر، روغن نیمه جامد و غیره توزیع شده است.

وی افزود: ۵۲۶ تن سهمیه شکر استان سمنان است که ۲۰ درصد برای واحدهای تولیدی و مابقی با قیمت مصرف‌کننده هشت هزار و ۷۰۰ تومان به‌صورت بسته‌بندی به واحدهای صنفی جهت عرضه در بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۰۰ تن روغن مایع به‌صورت دپو و ذخیره موجود است و در بحث روغن مایع مشکل خاصی نداریم و طبق آمار وزارت صمت عرضه روغن جامد در کشور در حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

تشنه‌دل ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت برخی میوه‌جات در مرکز استان، تأسیس میادین عرضه مستقیم میوه و تره‌بار بسیار ضرورت دارد که این امر با همکاری شهرداری، فرمانداری و سازمان صمت در دست پیگیری است.

وی بیان کرد: روند خرید ۷۵۰ تن میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال و شب عید شامل ۲۵۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در استان سمنان آغاز شده است و از تمام ظرفیت‌های موجود شامل سردخانه، لجستیک، شبکه توزیع و غیره در راستای اجرای مطلوب و بهینه طرح استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول