اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی در روستایی در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر از عاملان درگیری دسته جمعی و مخلان نظم و آرامش اهالی روستایی در شهرستان اراک در طرح ضربتی پلیس خبر داد.

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی در روستایی در اراک

محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در چند روز قبل گزارشی از یک مورد درگیری دسته‌جمعی در یک قهوه‌خانه در روستای حسین‌آباد بغدادی شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های گشت انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان اراک در محل مشخص شد که تعدادی از اراذل و اوباش در یک قهوه‌خانه در روستای حسین‌آباد بغدادی اراک در یک درگیری، با قمه و چاقو اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده و ۲ نفر از آنها نیز با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به زیر گرفتن ۲ نفر از شهروندان و مجروح کردن آنها کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری 5 نفر از این اراذل و اوباش از سوی نیروهای انتظامی شهرستان اراک در صحنه درگیری بیان داشت: با آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری دیگر افراد این درگیری، مشخص شد که برخی از آنها قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی از محل متواری شده‌اند.

خلجی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و با بازجویی‌های به عمل آمده از افراد مورد نظر و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله دستگیری دیگر اراذل و اوباش متواری شده که در این درگیری مشارکت داشته بودند، در دستور کار تخصصی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: با هماهنگی مرجع قضائی بلافاصله این افراد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه، مخفیگاه ۱۰ نفر دیگر از این افراد در نقاط مختلف شهرستان اراک شناسایی و همگی آنها در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف تعدادی از آلات و ادوات غیرمجاز و سلاح سرد از دستگیرشدگان خاطرنشان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

خلجی تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هرگونه چشم‌پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این‌گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول