اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فجر ۴۲| افزایش ظرفیت پذیرش سالانه مسافر در فرودگاه کرمان به ۱.۱ میلیون نفر

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش ظرفیت پذیرش سالانه مسافر فرودگاه کرمان به ۱.۱ میلیون نفر با افتتاح پروژه‌های هوانوردی و ترمینالی این فرودگاه به ارزش کلی ۳۳۲۸ میلیارد ریال خبر داد.

فجر ۴۲| افزایش ظرفیت پذیرش سالانه مسافر در فرودگاه کرمان به ۱.۱ میلیون نفر

سیاوش امیرمکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر بیان کرد: ارزش کلی پروژه‌های قابل بهره‌برداری در فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان 3328  میلیارد ریال است که ساخت باند جدید به طول 3840 متر با ارزش کلی 1500 میلیارد ریال، یکی از این پروژه ها است.

وی افزود: توسعه و بهسازی ترمینال داخلی و ساختمان های جنبی فرودگاه به مساحت 7824 متر مربع با ارزش 1600 میلیارد ریال، محوطه سازی ترمینال داخلی به مساحت 45 هزار متر مربع و ارزش 228 میلیارد ریال، نصب سامانه DVOR/DME و نیز پست برق و پست روشنایی از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح این فرودگاه است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: با توسعه و بهسازی ترمینال جدید ظرفیت پذیرش سالانه مسافر در فرودگاه کرمان از 500 هزار به یک میلیون و یکصد هزار نفر افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: مراسم افتتاح پروژه های فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان روز 20 بهمن با حضور وزیر راه و شهرسازی  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول