اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارتقای سرانه سالن‌های ورزشی شهرداری در شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: سالن ورزشی با مساحت بیش از هزار متر مکعب در جنوب غربی شهرکرد در سال جاری به عنوان سالن ورزشی شهرداری تجهیز می‌شود که با این امر سرانه سالن ورزشی شهرداری به دو سالن ارتقا خواهد یافت.

ارتقای سرانه سالن‌های ورزشی شهرداری در شهرکرد

رضا ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: فعالیت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری در حوزه ورزش همگانی است و ورزش‌های قهرمانی، حیطه ورزش و جوانان است که با فعالیت در این حوزه به تازگی به عنوان شهر فعال تجلیل شده‌ایم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: اصلاح و اختصاص فضاهای سبز به مکان‌هایی جهت ورزش همگانی، افتتاح جاده سلامت تهلیجان، افتتاح پیست دوچرخه‌سواری در خیابان کاشانی، دستگاه‌های ورزشی بدن‌سازی عمومی در پارک‌ها، تجهیز و به روز کردن سالن‌های ورزشی از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی شهرداری است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی موجود در خیابان اقبال شهرکرد تنها سالن ورزشی شهرداری شهرکرد است که در حال حاضر کرونا مانع از فعالیت این سالن شده است، گفت: سالن ورزشی دیگری با مساحت بیش از هزار مترمکعب در جنوب غربی شهرکرد که تا کنون به عنوان همیار فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گرفت در سال جای به عنوان سالن ورزشی تجهیز و تحویل می‌شود که با این امر سرانه سالن ورزشی شهرداری به دو سالن ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام /3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول