اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

چابهار زیرِ ذره‌بین سازمان بازرسی/درسفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به چابهار چه گذشت؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به شهرستان چابهار ضمن بازدید از پروژه‌های در حال اجرا، دفتر نمایندگی سازمان بازرسی را در این شهرستان افتتاح کرد.

چابهار زیرِ ذره‌بین سازمان بازرسی/درسفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به چابهار چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، روز گذشته حجت‌الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان چابهار حضور یافت.

وی در بدو ورود ضمن بازدید از زیرساخت‌های بندر شهید بهشتی، مسجد این بندر را افتتاح کرد.

 

درویشیان سپس در نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران حضور یافت و بر پیگیری مشکلاتشان قول مساعد داد.

وی در این نشست که در سالن اجتماعات منطقه آزاد چابهار برگزار شد اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدی و اساسی قوه قضاییه حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است و این موضوع در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به سرمایه‌گذاران افزود: مشکلات خود را مکتوب ارائه کنید تا در جلسه رفع موانع جهش تولید مطرح و پیگیری شود، بعضی از موضوعات موانع قانونی ندارد موانع فرآیندی و سامانه ای دارد و با مدیریت درست برطرف می‌شود.

 

رئیس بازرسی کل کشور گفت: تا زمانی صدمه ای به بیت‌المال وارد نشود با هماهنگی دستگاه های مرتبط مسیر برای تولید و سرمایه‌گذاری هموار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد: مشکلات در حوزه وزارت صمت و بانک مرکزی است که در این راستا جلساتی با بانک مرکزی به طور مستمر داریم و به زودی در جلسه آینده پیرامون مشکلات شما بحث و بررسی خواهیم کرد تا تسهیل در امور صورت گیرد و ظرفیت های خدادادی عظیمی که در ایران اسلامی و این منطقه است به فعلیت برسد.

رئیس بازرسی کل کشور در دومین روز از سفر خود از روند پروژه‌های در حال اجرا در چابهار بازدید کرد.

 

 

بازدید از مکان پرورش گاندو، تمساح پوزه کوتاه ایرانی منطقه آزاد چابهار، افتتاح دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور نیز یکی دیگر از برنامه‌های دومین روز از سفر حجت‌الاسلام درویشیان به چابهار بود.

 

وی در آخرین برنامه خود در چابهار در جمع مسؤولان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای حضور یافت و گفت: مبارزه اصولی با فساد یکی از رویکردهای قوه قضاییه است در این راستا شناسایی بسترهای فساد زا در حوزه های صدور مجورها و امکانات در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام درویشیان بیان کرد: خط قرمر نظام اسلامی مقابله با فساد است، اگرچه فساد اندک است اما همین اندک هم برای نظام اسلامی زیاد است و باید تلاش کنیم در هیچ رده و بخشی فساد وجود نداشته باشند.

وی ادامه داد: کمک به دستگاه های اجرایی و حمایت از مدیران ریسک پذیر و شجاع از جمله  رویکردهای سازمان بازرسی استاز طرفی اگر مدیری مسولیتی داشته و در انجام آن کوتاهی کرده نیز باید پاسخگو باشد.

گزارش از مریم سرگزی

انتهای پیام/3139/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول