اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نصب 22 شیرهیدرانت در سطح شهر زنجان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از نصب 22 شیرهیدرانت در سطح شهر زنجان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، ارتقای ایمنی شهر بوده است.

نصب 22 شیرهیدرانت در سطح شهر زنجان

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از نصب 22 شیرهیدرانت در سطح شهر به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: 20 شیر توسط شهرداری‌های مناطق چهارگانه و دو شیر نیز توسط آتش‌نشانی نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه شیرهای مذکور به مناسبت دهه فجر نصب شده است، گفت: نصب شیرها با توجه به بودجه مصوب شهرداری زنجان در سال جاری انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: امکان دسترسی سریع و آسان خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر به آبگیری و استفاده بهینه از زمان در مواقع آتش‌سوزی یکی از شاخصه‌های مهم در عملیات‌های آتش‌نشانی است و از اهمیت ویژه‌ای در هنگام بروز حوادث آتش سوزی و کاهش خسارات و تلفات جانی برخوردار است، که این امکان از طریق نصب شیرهای هیدرانت مهیا خواهد شد.

امیرفضلی با بیان اینکه شیرهای آتش نشانی (هیدرانت) برای تأمین آب مورد نیاز برای اطفای حریق و آبگیری تانکرهای آب خودروهای آتش‌نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در همه مناطق و محلات شهر زنجان این شیرها نصب شده است.

رئیس سازمان آتس‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نصب این شیرها را در راستای افزایش توان عملیاتی آتش‌نشانی زنجان موثر دانست و ادامه داد: با توجه به توسعه شهر، امکانات پاسخگوی نیاز شهر نبود از همین رو اقدام به افزایش شیرهای هیدرانت کردیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول