اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی جنگنده و هواپیماهای سوخت‌رسان خریداری می‌کند

کابینه رژیم صهیونیستی از تصویب بودجه 9 میلیارد دلاری برای خرید جنگنده‌ها، بالگرد و هواپیمای سوخت‌رسان خبر داد.

رژیم صهیونیستی جنگنده و هواپیماهای سوخت‌رسان خریداری می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از برنامه این رژیم برای خرید برخی تجهیزات نظامی از جمله هواپیماهای سوخت‌رسان و جنگنده‌های جدید خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرد. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری  را  برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این زمینه در توییتی نوشت که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند.

آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش مشترکی را با ارتش آمریکا برگزار کرد. در بیانیه یاد شده آمده است که در این رزمایش سناریوهای مخلتفی از جمله حمله موشکی و دیگر تهدیدهای هوایی شبیه‌سازی شد. 

این اقدامات درحالی صورت می‌گیرد که کارشناسان چندی قبل اذعان کردند حزب الله لبنان قدرت بازدارندگی این رژیم را زیر سؤال برده است. «یواف لیمور» کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی اخیرا گفت: «شلیک به سمت یک پهپاد اسرائیلی باعث مشکل شده و پاسخ ندادن به حزب الله باعث از بین رفتن بازدارندگی می‌شود.»

وی گفت: «شلیک موشک به سمت پهپاد بدین معناست که حزب الله، اسرائیل را آزار می‌دهد و به این ترتیب، پایگاههای جدیدی در منطقه احداث می‌کند.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول