اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جدال سوهان قم با شاهین تهران در لیگ آزادگان

تیم فوتبال سوهان محمد قم در پنجمین مسابقه خود از مرحله مقدماتی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر بیست و سومین روز بهمن ماه به مصاف شاهین تهران می‌رود.

جدال سوهان قم با شاهین تهران در لیگ آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز پنجشنبه 23 بهمن ماه با انجام چند مسابقه پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها برای قمی‌های علاقمند به فوتبال، تیم سوهان محمد از ساعت 14 در میهمانی شاهین تهران به میدان خواهد رفت.

سوهان محمد قم بعد از باخت 2 بر 1 عصر شنبه هفته جاری در مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران برابر تیم داماش تهران، حالا تمام تمرکز خود را روی رقابت‌های لیگ آزادگان متمرکز کرده و بعد از دو برد مقابل تیم‌های سولدوز نقده و مینو خرم‌دره و البته دو باخت به تیم‌های شهروند فریدون‌کنار و ستارگان البرز، برابر شاهین تهران در پنجمین بازی این فصل به دنبال سومین پیروزی خود و رسیدن به رتبه‌های بالاتر جدول رده‌بندی است.

در حال حاضر شاگردان علیرضا خلجی‌نیا در تیم سوهان محمد قم با دو بازی کمتر از تیم صدرنشین شهید اورکی اسلامشهر، هفت امتیاز کمتر دارند و در صورت کسب برتری در دو بازی معوقه خود به فاصله یک امتیازی صدرنشین می‌رسند و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار خواهند گرفت.

تا پایان هفته ششم رقابت‌ها، در جدول گروه دوم لیگ آزادگان تیم شهید اورکی اسلامشهر با 13 امتیاز صدرنشین است، تیم سردارجنگل صومعه‌سرا با 11 امتیاز در رده دوم جای دارد و ستارگان مردان پاشا البرز از پنج بازی با 10 امتیاز سوم است، ضمن اینکه شهروند رامسر از 6 بازی با 10 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

تیم شاهین تهران حریف هفته ششم سوهان محمد قم با 9 امتیاز از 6 بازی در مکان پنجم ایستاده، کیا پارس تهران و شهروند فریدون‌کنار هر کدام از 6 بازی با 8 امتیاز در رده‌های ششم و هفتم هستند و تیم سوهان محمد قم از چهار بازی با دو برد، دو باخت، 6 گل زده، 6 گل خورده و 6 امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول