اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری حج و زیارت گلستان/ کمک‌های مومنانه استمرار می‌یابد

مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان با هدف استمرار کمک‌های مومنانه راه‌اندازی شد تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان باز شود.

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری حج و زیارت گلستان/ کمک‌های مومنانه استمرار می‌یابد

مدیر حج و زیارت استان گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان امروز با حضور مسوولان استانی و کارگزاران حج و زیارت گلستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

*ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان گلستان

سیدعلی میرقاسم پور یکی از اهداف راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری در حج و زیارت را ساماندهی نذورات برشمرد و تصریح کرد: مجموعه کارگزاران حج و زیارت دارای روحیه فرهنگی و معنوی هستند و تلاش داریم تا فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش در راستای کمک به نیازمندان استان ترویج شود.

وی افزود: مرکز نیکوکاری حج و زیارت با هدف نهادینه کردن اقدامات عام‌المنفعه شکل گرفت این مرکز با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تشکیل شده است.

*مرکز نیکوکاری در راستای استمرار کمک‌های مومنانه راه‌اندازی شد

مدیر حج و زیارت استان گلستان ابراز امیدواری کرد با ایجاد مرکز نیکوکاری پل ارتباطی معنوی خوبی بین خیرین کارگزاری و نیازمندان واقعی جامعه برقرار شود تا گره‌ای از مشکلات مردم نیازمند باز شود.

میرقاسم‌پور تاکید کرد: این مرکز در راستای استمرار کمک‌های مومنانه که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است راه‌اندازی شده و با استقبال بسیار خوب کارگزاران حج و زیارت استان مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه روحیه انسان‌دوستی و کمک به مردم در مجموعه حج و زیارت وجود داشته و دارد، گفت: کارگزاران حج و زیارت همواره در کارهای اجتماعی و عام‌المنفعه پیشقدم هستند در جریان سیل و عرصه مبارزه با ویروس کرونا به یاری مردم شتافتند.

* نذورات در اختیار نیازمندان واقعی هر شهرستان قرار می‌گیرد

مدیر حج و زیارت استان گلستان بیان کرد: برای اینکه کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی در حج و زیارت استان قانونمند و هدفمند شود مبادرت به راه‌اندازی این مرکز شده است.

میرقاسم‌پور گفت: مبالغی که از طریق مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان جمع‌آوری شود با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در اختیار نیازمندان واقعی هر شهرستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول