اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پنجمین نشست عیدانه روحانیون جنوب فارس برگزار می‌شود

پنجمین نشست عیدانه روحانیون جنوب فارس، فروردین‌ ماه سال آینده برگزار می‌شود.

پنجمین نشست عیدانه روحانیون جنوب فارس برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به برگزاری مؤثر و هدفمند این همایش، اظهار داشت: نشست‌های طلاب و روحانیون منطقه که از ابتدا با هدف پیگیری منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری شکل گرفته بود، در فروردین‌ ماه سال آینده با حرکتی متفاوت و رو به جلو دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف ویژه این همایش، نشست پیش‌رو را لبیک عملی به دعوت مقام معظم رهبری برای حضور عالمانه و پرامید جوانان در گام دوم انقلاب دانست و افزود: در این زمینه، همگرایی و وحدت روحانیت در جهت تحقق این مهم بسیار ضروری است.

دبیر پنجمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس، بیانیه گام دوم انقلاب را معیاری دقیق و راهبردی در مقیاس راهبری انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیانیه گام دوم انقلاب امید بخشی و حرکت جوانانه‌ای است که در این مقطع باید آغاز شود.

محمودی ادامه داد: برای پیشبرد این اهداف، نیازمند آسیب‌شناسی و خود انتقادی انقلابی هستیم و در این زمینه آحاد طلاب، روحانیون و متولیان فرهنگی باید دوشادوش یکدیگر به تبیین افق چشم انداز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه انقلاب اسلامی پرداخته و با یک نگاه جامع و کامل، ضمن آسیب شناسی وضع موجود، مسیر آینده را طراحی و ترسیم کنند.

دبیر پنجمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب فارس با دعوت از عموم طلاب، روحانیون، اندیشمندان، سخنوران و فعالان فرهنگی منطقه به این همایش تاکید کرد: در نشست عیدانه پیش‌رو به جای سخنران‌محور بودن، راهکارهای تحقق عملی گام دوم انقلاب محور و ملاک قرار خواهد گرفت.

وی در همین زمینه اضافه کرد: در این راستا از تمام عالمان و فرهیختگان حوزوی منطقه دعوت می‌شود، طرح‌ها، پروژه‌ها و آثار علمی و تبلیغی خود در موضوعات علوم اسلامی و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه سطح ۳ و ۴ یا مدرک دانشگاهی معادل آن، مقالات علمی و یا فیلم، عکس و گزارش از فعالیت‌های تبلیغی و جهادی را به دبیرخانه نشست عیدانه در قم و لامرد ارسال کنند.

محمودی خاطر نشان کرد: تمام آثار ارسالی در حاشیه نشست عیدانه به نمایش گذاشته می‌شود و صاحبان آثار منتخب نیز تجلیل خواهند شد.

به گزارش فارس، پنجمین نشست بزرگ عیدانه طلاب و روحانیون جنوب استان فارس، چهارم فروردین‌ ماه ۱۴۰۰ به میزبانی مدرسه علمیه رضویه شهرستان لامرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول