اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

5 میلیارد ریال برای احداث سالن ورزشی روستای «وامنان» تخصیص یافت

استاندار گلستان گفت: با توجه به فعالیت‌های اقتصادی خوب در روستای «وامنان» و برگشت مردم روستا آن برای احداث سالن ورزشی در این روستا 5 میلیارد ریال تخصیص یافت.

5 میلیارد ریال برای احداث سالن ورزشی روستای «وامنان» تخصیص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، هادی حق‌شناس عصر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان اظهار کرد: مردم ایران در سال ۵۷ با وجود اینکه چشم‌انداز روشنی از آینده خود نداشته در مقابل رژیم ستمشاهی ایستاده و تا به امروز مقاومت کردند تا ما امروز بتوانیم ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
وی تصریح کرد: حدود سه سال پیش گروه داعش تا نزدیکی مرز ایران رسیده بود و اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار سلیمانی نبود امروز ما در امنیت کامل نبودیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه باید تحلیل واقع‌بینانه از شرایط کشور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در ۷/۵ سال از عمر دولت کنونی حدود پنج سال در تحریم‌های ظالمانه دشمن بودیم و اگر این مشکلات و جوانب را نبینیم نمی‌توانیم چشم‌انداز روشنی نسبت به آینده داشته باشیم.
وی بیان کرد: در استان گلستان در سال 1367 حدود 357 هزار هکتار از اراضی استان جنگلکاری شده و امروز با وجود همه مشکلات، آتش‌سوزی‌ها و جنگل‌خواری‌ها این رقم به 453 هزار هکتار جنگلکاری رسیده است.

* با تجهیز ۶۸ هزار هکتار از اراضی گلستان به آبیاری تحت فشار ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب در استان صرفه‌جویی شده است
حق‌شناس گفت: با تجهیز ۶۸ هزار هکتار از اراضی استان به آبیاری تحت فشار ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب در استان صرفه‌جویی شده است.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و به تبع آسیب‌های اجتماعی ناشی از حاشیه‌نشینی تلاش داریم تا در روستاهایی که فعالیت‌های خوبی در حوزه اشتغال و کسب و کار ایجاد شده زیرساخت‌ها و امکانات لازم را فراهم کنیم.
استاندار گلستان ابراز کرد: با توجه به فعالیت‌های خوب اقتصادی در روستای «وامنان» و برای ایجاد فضای ورزشی سالم در جوانان با تصمیم استانداری از محل جابجایی اعتبارات مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث سالن ورزشی تخصیص می‌دهد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول