اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایجاد ۳ هزار اشتغال در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌رضوی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌رضوی گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با استاندار خراسان ‌رضوی انجام شد، مقرر شد تا پایان دولت ۳ هزار اشتغال در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایجاد شود.

ایجاد ۳ هزار اشتغال در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام حسین معصومی در حاشیه مراسم شورای اداری شهرستان مه‌ولات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از تفاهم‌‌نامه‌هایی که بین این اداره‌کل و استانداری خراسان ‌رضوی منعقد شده است واگذاری ۵ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران شهرستان‌های استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان ‌رضوی با اشاره به اینکه ۶۷ مورد از این ۵ هزار قطعه زمین در حوزه مه‌ولات است، تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه یک‌سوم از این ۵ هزار واگذاری تا پایان دولت و باقی‌مانده آن طی ۲ سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات ۴۷ مورد فاقد شغل داریم و پیگیر اشتغال آن‌ها هستیم، متذکر شد: یکی دیگر از تفاهمات با استانداری خراسان ‌رضوی، ایجاد ۳ هزار اشتغال برای خانواده‌های زیرمجموعه این نهاد است که تعدادی از این افراد در بهمن جذب شده‌اند و تعدادی هم در اسفندماه جذب می‌شوند و تلاش ما این است که این میزان اشتغال تا پایان دولت محقق شود.

معصومی خاطرنشان کرد: احداث ۱۰ مزار شهدای تک مزاری در سطح شهرستان مه‌ولات از اقداماتی است که در دستور کار این مجموعه قرار دارد و احداث می‌شود.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول