اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دولت فرصت های طلایی را از دست داد/سایه عملکرد دولت فعلی بر انتخابات ریاست جمهوری

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: قهرا وضعیت عملکرد دولت فعلی بر انتخابات آینده ریاست جمهوری و فردی که انتخاب می‎شود، سایه خواهد انداخت.

دولت فرصت های طلایی را از دست داد/سایه عملکرد دولت فعلی بر انتخابات ریاست جمهوری

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه فضای انتخابات ریاست جمهوری در ماه‌های آینده گرمتر خواهد شد، اظهار کرد: در این دولت بعضی از فرصت‌های طلایی کشور از دست رفت و امتیازها کاهش یافت.

 وی افزود:در نگاه کلان سیاست‌های دولت فعلی در اداره کشور چه از نظر مسائل اقتصادی داخلی و معیشت مردم و چه از نظر مسائل بین‌المللی کاملا بر مردم ملموس بود.

تاج‌الدینی تاکید کرد: مجددا باید کشور را به اقتدار قبلی خود بازگردانیم؛ قهرا وضعیت عملکرد این دولت بر انتخابات آینده و فردی که انتخاب می‌شود، سایه خواهد انداخت.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ دولت آینده باید بتواند اقتدار کشور را بازگرداند تا بتوانیم از موضع قدرت با دنیا در تعامل باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یک دولت انقلابی، جهادی، جوانگرا و پرنشاط نسخه درمان آینده کشور است که بتواند مسائل اقتصاد داخلی را حل کند و اهداف گام دوم انقلاب را تحقق بخشد.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول