اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژ‌ه‌های نیمه تمام ورزشی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: بخش خصوصی می‌تواند برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی اقدام کند و با تکمیل آنها چندین سال از عواید آن بهره گرفته و در کنار این مسئله به سرمایه گذاران کمک‌های بلاعوض نیز می‌شود.

پروژ‌ه‌های نیمه تمام ورزشی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده صبح امروز در اولین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان کردستان، اظهار کرد: مشکلی که در کشور داریم این است که نگاه‌های توسعه‌ای به آسفالت، ساختمان‌سازی و غیره است و از حوزه ورزش غافل بوده‌ایم که این موضوع آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزود: در چند سال گذشته به حوزه ورزش استان توجه ویژه‌ای شد، چندین پروژه نیمه تمام داشتیم که بیش از یک دهه از کلنگ‌زنی آنها می‌گذشت؛ اما امروز زیرساخت‌های ورزش را توانستیم توسعه دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌های ورزشی امروز دیگر مشکلی نداریم، اما در حوزه تیمداری و هزینه کردن برای حضور در لیگ‌های مختلف کشور از دیگر استان‌های کشور عقب هستیم.

نصراللهی‌زاده یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌تواند ورزش استان را توسعه دهد میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف است که می‌تواند منجر به توسعه ورزش استان شود.

وی بیان کرد: در حوزه ورزش و جوانان در چند سال گذشته موفقیت‌های خوبی به دست آمده و با در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی توانسته‌ایم عملکرد خوبی داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: بخش خصوصی می‌تواند برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی اقدام کند و با تکمیل آنها چندین سال از عواید آن بهره بگیرد که نتیجه اینکار تنها منجر به توسعه زیرساخت‌ها و خود ورزش استان می‌شود و در کنار این مسئله به سرمایه گذاران کمک‌های بلاعوض نیز می‌شود.

نصراللهی‌زاده اظهار کرد: در روستاهای استان نیز هر روستایی که زمین مورد نیاز را تامین کند دولت حاضر است یک زمین چمن در آن احداث کند و در این خصوص هیچ محدودیتی نداریم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از مدال‌آوران کردستانی که در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور مدال کسب کرده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول