اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

منطقه مورد نظر در دسترس نمی‌باشد!/قطع آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای چرام

مردم روستاهای تابعه بخش سرفاریاب می‌گویند 10 روزی است آنتن‌دهی تلفن همراه در این روستاها به کلی قطع شده است.

منطقه مورد نظر در دسترس نمی‌باشد!/قطع آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بارها از وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان گزارش کار شد اما به نظر می‌رسد گوش هیچ مسؤولی به این مشکل بدهکار نیست و همچنان سیگنال‌ها در خارج از شهر به مقصد نمی‌رسد.

عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود اینترنت نه تنها در کهگیلویه بلکه روستاهای شهرستان چرام را نیز درگیر و در کارهای روزمره مردم اختلال ایجاد کرده است.

طی گزارش‌های مردمی چند روزی است آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای سواری، مدان، آب ماهی و دلگرک از توابع بخش سرفاریاب قطع شده و برای برقراری ارتباط با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

در حالی که از روستاهای سایر نقاط کشور خبرهای تغییر نسل‌ها و بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت به گوش می‌رسد در روستاهای کهگیلویه بزرگ اما هنوز برای برقراری یک ارتباط تلفنی باید منتظر منجی باشند.

از سوی دیگر در روزگار کرونایی که این مهمان ناخوانده دانش‌آموزان را وابسته به شبکه شاد کرده است آموزش مجازی اندر خم کوچه‌های بی‌اینترنت مانده و گویا قرار نیست برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

مشکلی که یک معلم روستای مندان می‌گوید طی یک سال اخیر قطع و وصل مکرر اینترنت خون به دل معلمان و دانش‌اموزان کرده است و این روزها به کلی از دسترس خارج شده است.

این فرهنگی افزود: برای دسترسی به شبکه اینترنت باید هر روز تا ارتفاعات صعود کنم ۱۰ روز است آنتن دهی همراه اول به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه در مندان و روستاهای اطراف به کلی قطع است.

وی با بیان اینکه دکل تلفن همراه در روستای دلگرک در فاصله دو کیلومتری نصب شده است، گفت: حداقل 10 روستا با مشکل  آنتن دهی و قطع اینترنت روبرو هستند.

 

اهالی برخی از روستاها با انتقاد از بی‌توجهی مسؤولان نسبت به رفع این مشکل می‌گویند هر بار برای پیگیری مراجعه کردیم علت را سرقت کابل‌ها می‌دانند اما در عمل برای رفع آن اقدامی انجام نمی‌دهند.

گفته می‌شود مشکل آنتن دهی تلفن همراه امروز برطرف و برقراری ارتباط از ساعتی پیش مقدور شده است.با این وجود تلاش برای برقراری تماس تلفنی با بخشدار سرفاریاب با خطای «مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد» مواجه است.

این در حالی است که در شرایط کرونایی مخابرات به عنوان یکی از زیرساخت‌های کسب و کار اینترنتی و آموزش مجازی بوده و ارائه بسیاری از خدمات مستلزم بستر مناسب مخابراتی است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول