اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

گردشگری، دامپروری و کشاورزی مردم سرخون مختل شده است/ لزوم جابه جایی خط لوله انتقال نفت

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس با بیان اینکه مشکلات بخش سرخون باید اساسی حل شود، گفت: تیمی به صورت جدی مشغول به کار شده و تذکر داده‌ایم لوله نفت یا ایمن سازی و یا جابه‌جا شود.

گردشگری، دامپروری و کشاورزی مردم سرخون مختل شده است/ لزوم جابه جایی خط لوله انتقال نفت

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با وضعیت مردم سرخون با بیان اینکه مشکلات این منطقه باید اساسی حل شود، گفت: رفع سطحی مشکلات به وجود آمده زیبنده انقلاب و مردم نیست لذا یک تیم به صورت جدی مشغول به کار شده و تذکر داده‌ایم لوله نفت یا ایمن‌سازی و یا جابه‌جا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس توضیح داد: بعد از سفر رئیس مجلس به استان مصوباتی برای رفع مشکلات مردم بخش سرخون تصویب و اکنون در شرف اجرا هستند البته برخی از مصوبات هنوز قطعی نشده‌اند.

وی افزود: مشکلات این منطقه 30 سال است که تکرار می‌شود و اگر ایمن‌سازی صورت نگیرد 4 الی 5 سال آینده نیز مجدد تکرار خواهند شد لذا  اینکه فقط به مشکلات فعلی مردم رسیدگی کنیم کار ریشه‌ای نیست.

حمزه بیان کرد: در حال حاضر زندگی مردم سرخون، گردشگری، دامپروری، باغات و کشاورزی تعطیل است که عامل اصلی آن ترکیدگی لوله نفت این منطقه است.

نماینده مجلس در پایان گفت: رفع اساسی مشکلات لوله نفت، پرداخت خسارت‌ها به مردم و آب جایگزین به این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول