اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

المان شهدای گمنام غواص در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون به بهره‌برداری رسید

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: المان شهدای گمنام غواص ظرف مدت هشت ماه در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون از توابع گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.

المان شهدای گمنام غواص در نقطه صفر مرزی اینچه‌برون به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار علی ملک‌شاهکویی ظهر امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام غواص شهر اینچه‌برون اظهار کرد: شهدای خوشنام و گمنام خود مکان تدفین‌شان را انتخاب می‌کنند و مسوولان تنها واسطه و هماهنگ‌کننده مراسم تدفین آنها هستند.
وی تصریح کرد: شهدای گمنام در محل تدفین خود از طرف خدا ماموریت دارند و وظیفه ما برادران و خواهران اهل تسنن و تشیع این است که این شهدا را مانند فرزندان خود دانسته و آنها را تنها نکذاریم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به جوانان و بانوان مرز و بوم کشور ایران اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان و بانوان درباره زندگی شهدا محل شهادت و وصیت‌نامه آنها مطالعه کرده و در مشکلات زندگی به آنها متوسل شوند.
وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی بیان کرد: اگر رشادت‌های شهدا نبود هیچ یک از ما در آرامش و امنیت زندگی نکرده و امروز نمی‌توانستیم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
سردار ملک‌شاهکویی گفت: جوانان ما امروز باید با پرداختن به مسائل اعتقادی و دینی خود و تقویت آنها راه شهدا را ادامه داده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا از هر گزندی مصون بمانند.
وی ادامه داد: به منظور تکریم جایگاه شهدا به ویژه شهدای گمنام و با همکاری خیرین، بخشداری داشلی‌برون، شهرداری اینچه‌برون، حوزه مقاومت و دیگر مدیران اجرایی المان شهدای گمنام غواص شهر «اینچه‌برون» ظرف مدت هشت ماه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در نقطه صفر مرزی گنبدکاووس احداث شد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به جنایات داعش در منطقه گفت: علمای اهل تسنن و تشیع جنایات داعش را برای مردم بلندگو گرده تا مردم بدانند که اگر رشادت‌های شهدا و رزمندگان نبود امروز داعش به سرزمین اسلامی حمله کرده و امروز این امنیت در کشور حاکم نبود.
* 6 روستای مرزی گنبدکاووس از نعمت گاز بهره‌مند شدند
بخشدار بخش داشلی برون گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: همزمان با افتتاح المان شهدای گمنام شهر اینچه‌برون دیگر پروژه‌های دهه فجر بخش مرزی داشلی‌برون کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.
وی تصریح کرد: افتتاح مدرسه روستای «آی‌تمر» با اعتبار ۱۲ میلیا د ریال، افتتاح مدرسه روستای «کرند» با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اجرای طرج بهسازی و زیرسازی ۲۶ روستای مرزی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، افتتاح چمن مصنوعی روستای «کرند» با اعتبار ۷ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های دهه فجر است.
نورالله بابایی‌نژاد گفت: گازرسانی به ۶ روستای مرزی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، و افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر اینچه‌برون با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این بخش است.
وی بیان کرد: امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستان گنبدکاووس شعبه اقماری اداره تامین اجتماعی و نمایندگی اداره ثبت و اسناد در شهر اینچه‌برون افتتاح و عملیات اجرایی ساختمان اداره برق با پیش‌بینی اعتبار ۵ میلیارد ریال آغاز شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول