اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رونمایی از بزرگترین مرجع اطلاعات شهدای یزد در اسفندماه

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت مشارکت رسانه‌ها در پوشش اخبار دومین کنگره ملی شهدای استان، گفت: با توجه به این که مقرر شده سایت کنگره مرجعی برای اطلاعات دقیق شهدای استان یزد باشد، این مهم در اوایل اسفندماه سال جاری رونمایی می‌شود.

رونمایی از بزرگترین مرجع اطلاعات شهدای یزد در اسفندماه

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرگرد محمد برزگر پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده، با اشاره به ضرورت تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌های شوم استکبار جهانی، اظهار کرد: اصحاب رسانه در عصر امروز وظیفه سنگین به دوش دارند و باید با بصیرت افزایی عمومی رسالت خود را در قبال انقلاب اسلامی ادا کنند.

وی برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد را فرصت مناسبی برای تبین ارزش‌های انقلاب و ارائه خدمات مختلف دانست و افزود: خدمت به اقشار مختلف از جمله جدی ترین رویکردهای این دوره کنگره ملی شهدا در دارالعباده است.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد نقش رسانه در هدایت افکاری عمومی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از کنگره شهدا اصحاب رسانه استان مشارکت مطلوب و قابل تحسینی با یادواره های شهدای استان داشتند.

دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان با اشاره به اقدامان انجام شده در این کمیته، تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نشست خبری با حضور روئسا و دبیران کمیته‌های مختلف دومین کنگره شهدا برگزار شده و قرار است آخرین نشست دوم اسفند ماه امسال با حضور استاندار و فرمانده ارشد سپاه الغدیر برگزار شود.

سرگرد برزگر مشارکت  ۱۲ رسانه کشوری، ۱۵ پایگاه خبری، ۱۷ رسانه مکتوب و هفت عکاس و خبرنگار آزاد را از جمله ویژگی‌های این دوره کنگره شهدا در استان یزد دانست و بیان کرد: با توجه به این که مقرر شده سایت کنگره ملی شهدا به عنوان بزرگترین مرجعی برای اطلاعات دقیق شهدای استان یزد باشد، این مهم در اوایل اسفندماه سال جاری رونمایی می شود.

انتهای پیام/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول