اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود بهره‌برداری شد

پروژه‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود هم‌زمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهرود بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز یادمان شهید گمنام و پروژه‌های ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر، دهه احیای ارزش‌ها، یادآور حماسه و ایثار ملت مؤمن و انقلابی ایران و روز تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

سکینه ماندگارزاد با اشاره به افتتاح یادمان شهید گمنام دانشکده در این ایام گفت: راه و منش و بزرگی شهدا در یاد و خاطره‌ها همیشه ساری و جاری است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون آن اسوه‌های ایثار و مقاومت است و پاسداشت و گرامیداشت این الگوهای معرفت، ایمان و سعادت کمترین رسالت ما برابر آن حماسه‌سازان است؛ چنانکه مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند «وظیفه قدردانی از ایثارگران به‌ویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی، تعیینی و همیشگی است».

وی با اشاره به برگزاری گرامیداشت شهدا افزود: امروز ما برای حرکت در مسیر شهدا به این گرامیداشت‌ها نیاز داریم و برای توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان دیگری نیازمند تمسک به سیره شهیدان والامقام هستیم و نباید یاد شهدا مختص زمان خاصی باشد و موظف به استمرار گرامیداشت یاد شهیدان هستیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارتقای مهارت به‌منظور کمک به اقتصاد کشور است، تأکید کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک دانشگاه مأموریت‌گرا فعالیت می‌کند و همین عامل باعث شده است تا رابطه تنگاتنگی با بازار کار و تولید داشته باشد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود اظهار کرد: یادمان شهید گمنام دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود به مساحت ۵۰ مترمربع و اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ماندگارزاد همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی این دانشکده به مساحت یک‌هزار و ۳۶۰ مربع و با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین سالن بدن‌سازی این دانشکده با مساحتی بالغ‌بر ۱۵۰ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در این سالن بدن‌سازی از جدیدترین دستگاه‌های بدن‌سازی و ورزشی استفاده شده است.

در آیین افتتاح این پروژه‌ها گروه همسرایی میعاد دانشگاه صنعتی شاهرود به اجرای برنامه پرداختند و احمدیان از یادگاران دفاع مقدس با توجه به مصادف بودن این روز با عملیات والفجر ۸ مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول