اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رونق تولید با حذف موانع اداری و بانکی امکان‌پذیر است

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به موانع اداری و بانکی که بر سر راه تولیدکنندگان است و مانع تولید می‌شود، گفت: با حذف این موانع امر تولید امکان‌پذیر خواهد بود، امروز بانک یک حرف می‌زند یا مالیات یک کار دیگر انجام می‌دهد که ضروری است با این مسائل برخورد شود.

رونق تولید با حذف موانع اداری و بانکی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوانسار، سعید عمرانی عصر امروز در مراسم آغاز به کار خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار با بیان اینکه جمهوری اسلامی مقدمه ظهور امام عصر(عج) است، اظهار کرد: یأس و ناامیدی از رحمت خدا به مفهوم کوچک شمردن نعمات الهی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جنگ اقتصادی به معنای اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی تمام مردم هم سنگر بودند و در انجام کارها اتحاد داشتند.

وی با اشاره به موانع اداری و بانکی که بر سر راه تولیدکنندگان است و مانع تولید می‌شود، گفت: با حذف این موانع امر تولید امکان‌پذیر خواهد بود، امروز بانک یک حرف می‌زند یا مالیات یک کار دیگر انجام می‌دهد که ضروری است با این مسائل برخورد شود.

عمرانی با تأکید بر اینکه کمک به واحدهای تولیدی در شرایط کنونی کار ارزشمندی است، گفت: در کشورهای دنیا وقتی کار به تولید رسید دستگاه‌ها برای دریافت بدهی خود به تولیدکننده مراجعه می‌کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی نمونه بارز خدمت به مردم بود ۴۰ سال با تمام وجود برای امنیت مردم تلاش کرد و امروز مکتب سردار سلیمانی باید بین تمام آحاد جامعه تبیین شود تا به جایی برسیم که با تمام وجود در خدمت خلق باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول