اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رسالت امت در لبیک به امامشان هر لحظه سنگین‌تر می‌شود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان طی بیانیه‌ای اعلام داشت: چنانکه همچنان خون شهید سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها درخت جاویدان انقلاب اسلامی را در گام دوم انقلاب آبیاری می‌کند، رسالت امت در لبیک به امامشان نیز هر لحظه سنگین‌تر می‌شود.

رسالت امت در لبیک به امامشان هر لحظه سنگین‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان به‌مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲بهمن، طی بیانیه‌ای اعلام داشت:

وَ نُریدُ اَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین » ( سوره قصص / آیه ۵)

«و ما اراده کرده ‌ایم بر کسانى که در زمین به ضعف و زبونى کشیده شدند، منّت گذاریم و آنان را پیشوایان و وارثان (روى زمین) قرار دهیم»

دهه فجر آیینه ارزش‌های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان‌های ائمه (علیهم‌السلام) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

بیش از چهار دهه تلاش گسترده نظام اسلامى در بسط و گسترش آرمان‌هاى دینى و تعمیق اصول اسلامى در این کشور و برقرارى عدالت اجتماعى در عرصه هاى مختلف و رشد و شکوفایى و بالندگى علمى و صنعتى و فن آورى و سایر اقدامات اصلاحى و خدمات شایسته، کارنامه‌اى درخشان برای نظام اسلامی ایران فراهم آورده است.

بی‌شک امروز تلاش برای استمرار انقلاب اسلامی و حرکت درمسیر تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران، باید در قالب "تبیین دستاوردهای مادی و معنوی" این انقلاب بزرگ، توسط خواص و نخبگان از طرق مختلف صورت پذیرد؛ یکی از مهمترین شاخصهای توفیق انقلاب اسلامی در این چهار دهه گذشته، ظهور و بروز روحیه شهادت‌طلبی و حضور پررنگ و معنادار نسل های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های حضور آگاهانه است.

مقام معظم رهبری(مد ظله‌ العالی) در گام دوم انقلاب می‌فرمایند: «انقلاب پر شکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله‌ی پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیر قابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌داری و تمدن‌سازی شده است».

امروز این میراث عظیم و بی‌بدیل به جریان و جنبشی پراقتدار، ریشه‌دار و پیش رونده در کل منطقه و به منبع بزرگ الهام و اتحاد مسلمانان و ملل آزاده جهان تبدیل شده و به رغم توطئه‌ها و تحمیل تحریم‌ها و دشواری‌های بسیار از سوی استکبار جهانی و ایادی و سرکردگانش، به کانون اصلی مقاومت و مجاهدت تبدیل شده است؛ از این رو، این انقلاب درونمایه‌هایی بی‌زوال و بی‌پایان برای توسعه و تحقق آرمان‌های اصیل عدالت، آزادی از ستم، رشد و تعالی و پیشرفت دارد که هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست.

در شرایط کنونی که نگاه جهانی به همراهی مردم با انقلاب اسلامی است، بسیج دانشجویی استان هرمزگان به عنوان مولود پرافتخار این انقلاب برحق، همراه با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، عهد ناگسستنی و بیعت خود را با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و پیروی از اصل ولایت فقیه و رهبری مقام عظمای ولایت به منصه ظهور می‌گذارد تا برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بوده و آبی بر آتش فتنه های استکبار باشد. 

همچنین بیان می‌دارد در این پیچ تاریخی و در این سیر تمدن سازی که به فرموده رهبر معظم انقلاب از انقلاب اسلامی آغاز شده، با استقرار نظام اسلامی پایدار گشته در مرحله ی سوم یعنی دولت‌سازی قرار دارد و بدون عبور از این مرحله امکان جامعه‌پردازی اسلامی و نِیل به تمدن‌سازی اسلامی میسر نخواهد بود.

چنانکه همچنان خون شهید سلیمانی ها و فخری زاده ها درخت جاویدان انقلاب اسلامی را در گام دوم انقلاب آبیاری می کند، رسالت امت در لبیک به امامشان نیز هر لحظه سنگین تر می‌شود. 

از مهمترین شئون ولایت‌پذیری در مسیر تمدن‌سازی نیز جهاد تببین برای تشکیل دولت جوان و حزب اللهی و تحقق گام سوم انقلاب است و این مهم جز با اراده ملت تحقق نخواهد یافت. 

به پیش که خرمشهرها در پیش است... 

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول