اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با همت بسیج بعد از چند سال درمانگاه آبگرم تجهیز شد

با همت سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران درمانگاه عمومی شهر آبگرم به تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی مجهز شد.

با همت بسیج بعد از چند سال درمانگاه آبگرم تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیین افتتاح و تحویل تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به درمانگاه عمومی شهر آبگرم از توابع شهرستان آوج با حضور سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار گردید.

گفتنی است در این آیین تجهیزاتی شامل؛ دستگاه دی سی شوک ، ساکشن ، ای کی جی(نوار قلب) ، دو دستگاه نمایشگر علائم حیاتی ، دستگاه اکسیژن ساز ، ترالیکد به همراه تجهیزات دندانپزشکی شامل یونیت دندانپزشکی، اتوکلاو ، دستگاه لیبل زن ویژه آزمایشگاه و پرینتر چندکاره به درمانگاه عمومی شهر آبگرم تحویل داده شد.

این تجهیزات توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قزوین و با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال تهیه شده است.

لازم به ذکر است، مردم شهر آبگرم، سال ها با کمبود امکانات در این درمانگاه مواجه بودند و برای درمان به شهرهای مجاور مراجعه  می کردند با این اقدام بطور چشمگیری از مشکلات درمانی این منطقه کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول