اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فجر ۴۲|رئیس پلیس پایتخت:برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در کمال آرامش/ هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته‌ایم

رئیس پلیس پایتخت از حضور گسترده موتورسواران و خودرو سواران در مسیرهای منتهی به میدان آزادی خبر داد و گفت: با تمهیدات پیش بینی شده هیچ مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته ایم.

فجر ۴۲|رئیس پلیس پایتخت:برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در کمال آرامش/ هیچگونه مشکل امنیتی، انتظامی و ترافیکی نداشته‌ایم

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین تمهیدات پلیس تهران برای تامین امنیت و نظم راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد: از ساعت اولیه راهپیمایی امروز شاهد حضور گسترده و شور انقلابی مردم چه به صورت پیاده و رژه موتوری و خودرویی بوده ایم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه حضور گسترده خودروها و موتورها در ۱۲ مسیر اصلی اعلام شده حکمفرماست، تصریح کرد: در تمام مسیرها تمهیدات امنیتی، ترافیکی و انتظامی لحاظ شده و همکاران بنده از صبح تاکنون در مکانهای پیش بینی شده حضور فعال و صد در صدی دارند.

وی به حجم گسترده خودرو سواران و موتورسواران در محورهای منتهی به میدان آزادی و به‌خصوص انقلاب به آزادی اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی و انتظامی نداشتیم.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اینکه ماموران پلیس تا چه ساعتی در معابر حضور فعال خواهند داشت اعلام کرد: تا دو ساعت بعد از اتمام راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی ماموران ما همچنان در معابر خواهند بود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیک ماموران بنابر بر وظایف روزانه به ماموریت‌های خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول